İşletmeler Video İçerik Hazırlarken Neleri Yapmamalı?
İşletmeler, hazırladıkları video içeriklerde kullanıcılardan geri dönüş alabilmek için uygulaması gereken metodlar bulunuyor. Bir kere işletmelerin uygulaması gereken en net ve kesin […]
Video Reklamlarında Neleri Ölçmelisiniz?
İşletmeniz için video reklam çalışmaları yaparken, çalışma veriminizi daha fazla artırabilmek için ölçmeniz, analiz etmeniz gereken bazı unsurlar bulunuyor. Bu yapacağınız analiz, […]
YouTube Kanalınızın Etkileşimlerini Nasıl Artırabilirsiniz?
E-ticaret şirketiniz için bir YouTube kanalı mı oluşturdunuz? Şimdi de bu kanalın etkileşimlerini mi artırmaya çalışıyorsunuz? İzlenme oranlarınız çok mu düşük? YouTube […]
Hakkımızda Sayfası Nasıl Yazılır? 5 Temel İpucu
E-ticaret sitenizin ”Hakkımızda” sayfası, ziyaretçilerinizle daha derin bir düzeyde bağlantı kurmanızı sağlar. Bu bağlantıyı kurabilmek için ziyaretçilerinizin keyifle ve merakla okumak isteyeceği […]
Makalelerinizin Paylaşılmasını Artırmak İçin Kullanabileceğiniz Etkili 10 WordPress Aracı
İster bir işletme, ister bir birey olun, WordPress içerik oluşturmak için harika bir yer. Aralarından seçim yapabileceğiniz çok güzel temalar ve kişiselleştirme […]
Markanızı User Genetared Content ile Nasıl Büyütebilirsiniz?
Starbucks’ın, baristalar tarafından karton bardaklarına yazılan yanlış isimleri hatırlıyorsunuz öyle değil mi? Halen devam eden bir olay bu. İsterseniz gerçekten yanlışlıkla […]
Influencer Marketing ile İlgili Bilmeniz Gereken İstatistikler – 2019
Influencer marketing yeni bir pazarlama stratejisi değil aslında. Tüketiciler uzun zamandır ilham almak için takdir ettikleri, kendilerine yakın buldukları liderleri takip ediyorlar. […]
Instagram’da Takipçi Sayınızı Artırmak İçin Influencer Marketing’ten Nasıl Yararlanabilirsiniz ?
Çok fazla kullanıcıya sahip olması, hareketliliği ve kullanıcı odaklı bir platform oluşuyla Instagram, Influencer Marketing için ideal bir platform haline gelmiş durumda. […]
Inbound Marketing Nedir? E-Ticaret Siteleri Bundan Nasıl Faydalanabilir?
Inbound Marketing Nedir? “Content Is King, Distribution Is Queen” “İçerik Kral, Dağıtım Kraliçedir!” temel mottosu ile hareket eden bu pazarlama tekniği, ürün […]
Fütüristik İçerik Pazarlama Trendleri
Akıllı telefonların geçmişi o kadar da uzak sayılmaz değil mi ? Bir gereklilikten ortaya çıkan cep telefonları, yakın gelecekte devrim niteliğinde bir […]
Netflix İçerik Pazarlamasında Nasıl Başarılı Oldu?
Son zamanlarda, markaların kendilerini ön planda tutup ne kadar iyi olduklarıyla ilgili ürettiği içerikler müşterilerin dikkatini eskisi kadar çekmemeye başladı. İş yapma […]
İnternetten Para Kazanmanın Yolları
Maddi konularda hayat ile mücadele her geçen gün daha zorla hale geliyorken, elbette kazancı arttırmak en büyük arzudur. Günümüzde bunu artık internet […]