E-Ticaretin Başarısı Paket Seçimine Bağlıdır
E-ticaret kategorisi, bu gün ekonominin beyni haline gelmiştir. İnternetin yaygınlaşması, herkesin cepten internete girerek günlük yaşantıdaki problemlerini çözmeye başlaması, e-ticaretin önemini artırmıştır. […]
E-Ticaret’te Ürün Görseli Nasıl Düzenlenmeli?
İnsan hayatında para kazanmak, daha umutlu ve konforlu bir geleceğe zemin hazırlayabilmek açısından oldukça önemlidir. Özellikle geçim sıkıntısının giderek artmış olduğu dönemlerde, […]
SEO Çalışmaları Müşteri Kitlesi İle Buluşturur
Firmanız için kaliteli bir sayfa yaptırdınız. Müşteri kitlesine ulaşmak için ise arama motoruyla ilgili optimizasyonlara ihtiyacınız olacaktır. Kısaca SEO olarak isimlendirilen bu […]
E-Ticaret Dünyasında Kargo Ulaştırma Maratonu Başlıyor
İş hayatı için maraton benzetmesi yapanlar hiç bu kadar haklı olmamıştı. E-Ticaret sektörü ve kargo ulaştırma anlayışı markalar arası yarışa dönüşecek. Tüketici […]
Yöneticilerin En Çok Yaptığı 5 Marka Yanlışı
Günümüzde markalaşma sürecini tamamlayamayan firmaların ayakta kalması çok zor. Bu süreç içerisinde yöneticiler benzer hatalara düşerek mevcut tüketici kitlelerini bile kaybedebiliyor. En […]
E-Ticaret Mağazacılık Dönemini Bitirecek mi?
127 yıllık moda devi Abercrombie & Fitch’in aldığı cesur kararlar mağazacılık sektörünün geleceğiyle ilgili akıllarda sorular oluşturdu. E-Ticaret karşısında mağazacılık ne kadar […]
Google Yemek Sektörüne de Adım Atıyor
Google, E-Ticaret ekosistemi oluşturma çalışmalarına devam ediyor. Google Alışveriş ile firmalara avantaj sağlayan platform şimdi de yemek siparişleri için atılıma başlıyor. Google […]
Ürünün Kutusunu Getir İndirimi Kap
Avrupa Birliği, geri dönüşümü artırmak ve doğayı korumak için ilginç bir programa imza atıyor. E-Ticaret sitelerinden alınan ürünlerde kutuları geri getiren tüketiciler […]
Etkili Reklam Bütçe Planlaması Nasıl Yapılır?
E-Ticaret sitenizde başarıya giden yol düzgün ekonomik planlar yapmaktan geçiyor. Sektörün güçlü firmalarından biri olmak için, pazarlamadan, yatırıma kadar bütçe planlamınızı düzgün […]
Özel Kutulama Markanıza Nasıl Değer Katar?
Marka çağında tüketicinin dikkatini çekmek için en ufak ayrıntıya dikkat etmeniz gerekiyor. Tüketicinin aklında yer edinmek için kargolayacağınız ürünlerde özel kutular kullanmalısınız. […]
E-Ticaret Siteniz Yaza Hazır mı?
Yaz geliyor pazarlama ve tasarım stratejilerini gözden geçirme zamanı. Yaza uygun stratejilerle satışlarınızı artırabilirsiniz. E-Ticaret mağazacılık sektöründen daha büyük bir hacme sahip […]
Psikopatlardan İş Hayatında Başarılı Olma Sırları
Başlık sizi yanıltmasın, uzmanlara göre tarihe geçmiş en iyi yöneticiler ve CEO’ların hatırı sayılır çoğunluğu klinik olarak psikopat tanısına sahip. Onların sırlarını […]