E-Ticaret İşi Kolay Bir İş midir?
E-ticaret işine girmek isteyen ya da fiziksel mağazası olup bu mağazayı aynı zamanda e-ticarete taşımayı düşünen insanların genelde kafasına takılan soru şu: […]
Sepette Bırakan Kullanıcılara Nasıl Ulaşabilirsiniz?
Kullanıcıların siparişleri sepette bırakmaları e-ticaret sitelerinin belki de en çok uğraştığı konulardan bir tanesi. E-ticaret siteleri, sitede yapacakları gerekli iyileştirmelerle sepette bırakma […]
Sepette Bırakma Oranlarını Nasıl Düşürebilirsiniz?
E-ticaret sitelerinin en çok yaşadığı problemlerden bir tanesi kullanıcıların ürünleri sepette bırakmasıdır. Kullanıcılar, sizin yaptığınız pazarlama çalışmaları sonrasında sitenize geliyor, ürünlerinizi inceliyor […]
Yeni Açılan E-Ticaret Sitesini Duyurmak İçin Neler Yapmalısınız?
Yeni bir e-ticaret sitesi kurduysanız artık yapmanız gereken şey e-ticaret sitenizi tanıtmak olmalı. O yüzden bunun için de bazı pazarlama çalışmaları için […]
E-Ticaret Sitesinde Sıkça Sorulan Sorular Bölümü Nasıl Hazırlanmalı?
Sıkça sorulan sorular sayfası her e-ticaret sitesinde yer alması gereken bir sayfadır. E-ticaret sitenizi ziyaret eden kullanıcılar sitenizde bulunan sıkça sorulan sorular […]
Küçük İşletmeler SMS Pazarlamasını Nasıl Kullanabilir?
E-ticaret firmaları için konu pazarlama olunca yararlanabilecekleri birçok farklı dal bulunuyor. Bu dalların içerisinden bir tanesi de SMS pazarlaması. İşletmenizin kampanyalarını, müşterilerine […]
İnternet Üzerinden Ürünlerinizin Kalitesini Nasıl Anlatabilirsiniz?
İnternet üzerinden satış yaparken işletmelerin en çok yaşadığı sıkıntı ürünlerin kalitesini tüketicilere anlatmak oluyor. Tüketiciler internet üzerinde bulunan ürünlere dokunup elleyemedikleri için […]
Sosyal Medyada Kriz Yönetimini Nasıl Yapabilirsiniz?
Sosyal medya üzerinde yaşanan bazı olaylar markalar için krize yol açabiliyor veya markaları insanlara karşı zor durumda bırakabiliyor. Sosyal medyada kriz yönetimine […]
Ürün Açıklaması Yazarken Dikkat Etmeniz Gereken Yöntemler Nelerdir?
E-ticaret siteleri için en önemli geri dönüşüm getiren unsurlardan bir tanesi de ürünlere girilen açıklamalardır. Ürün açıklamalarını yazarken belli başlı kurallar çerçevesinde […]
Site İçerisinde Sosyal Medya Paylaşım Butonlarını Nasıl Kullanmalısınız?
Sosyal medya paylaşım butonları, web sitenizi ya da e-ticaret sitenizi ziyaret eden kişilere sosyal hesaplarınızı tanıtmada yardımcı olur. Sosyal medya paylaşım butonlarına […]
Fiziksel Mağazanız İçin En İyi E-Ticaret Paketini Seçerken Nelere Dikkat Etmelisiniz?
Bir fiziksel mağazanız varsa ve artık siz de alışverişlerin dijitale kaydığını anladıysanız bir e-ticaret paketi seçmeniz gerekiyor. Sizin için en uygun e-ticaret […]
İndirim Yapmadan Geri Dönüşümlerinizi Nasıl Artırabilirsiniz?
E-ticarette rekabetin arttığı herkes tarafından bilinen bir gerçek. Artan bu rekabet içerisinde indirim stratejisine bağlı kalınmadan satışlarınızı artırmanız gerekiyor. Satış stratejinizde sadece […]