7 Adımda Facebook Ürün Reklamlarını Etkin Kullanın
Dünyada popüler olmasına rağmen Türkiye’de az kullanılan reklam çeşitlerinden birisi de Facebook Dinamik Ürün Reklamlarıdır. Dünyada tercih sebebi olmasının neden hedeflemenin Googla […]
Dönüşüm Optimizasyonu ile Cirolarınızı Artırın
Bir E-ticaret projesi canlıya alındıktan sonra bize en çok gelen talep de dönüşüm optimizasyonu oluyor. Bunun sebebi Müşteri ve bizim tercihlerimize göre […]
E-Ticaret Sitelerinde Maliyet Artırmadan Ciro Nasıl Artırılabilir?
E-Ticaret yazılımı geliştirmenin en zor yanlarından birisi de sadece geliştirici (developer) olmak değil aynı zamanda müşterileriniz için strateji de geliştirmeniz gerektiği gerçeğidir. […]
E-ticarette Müşteri Yorumları ve Satın Almaya Etkisi
Bir tüketici satın almayı düşündüğü ürün veya hizmet hakkında araştırma yapmaya ortalama 30 gün öncesinden başlıyor ve bu süreç içerisinde ürün veya […]
Firmaların En Çok Yaptığı 8 Pazarlama Hatası
Yoğun emeklerle kurduğunuz firmanızın başarısız olmasını hayal bile etmek istemesiniz. Ancak pek çok işletme profesyonel destek almak yerine içgüdüsel hareket ederek belirledikleri […]