Omnichannel ve Multichannel: Terminolojinizi Bilin
Son zamanlarda çok fazla kullanılan omnichannel ve multichannel terimleri fark ettiniz mi? E-Ticaret alanıyla ilgili olarak, her ne kadar bir müşteri kanalına […]
İşletmelerin %74’ü, Kullanıcı Deneyiminin Satışları İyileştirmenin Anahtarı Olduğuna İnanıyor
Yeni Kullanıcı Deneyimi Anket Raporu’muzdaki verilere göre, işletmelerin neredeyse dörtte üçü (%74), kullanıcı deneyiminin satış ve dönüşümleri iyileştirmek için önemli olduğuna inanmaktadır. […]
UX’e Yeni Başlayanların Kitaplığı için Önerilen Kitaplar
Birkaç yıl önce UX Booth’da okuyucularımız için önerilen bir okuma listesi hazırlamıştık. Yıllar içinde başka öneriler de ekledik, güncellenmiş bir uber listesini […]
Takip Edilmesi Gereken 10 Dijital Pazarlamacı
İyi bir e-posta pazarlamacısının bilmesi gereken haber ve eğilimleri dijital pazarlama dünyasındaki “influencer”ları takip ederek ulaşıp güncel kalmanıza yardımcı olabilirsiniz. Bu dijital […]
Özellikle E-Ticaret Uzmanları İçin 21 Etkili Araç ve Uygulama
Geçtiğimiz yıl, satışları 500 bin dolardan 150 milyon dolara kadar değişen 20’den fazla e-ticaret perakendecisinin yanında çalıştım. Ben etrafta dolanırken birçok farklı […]
E-postalarınıza Yanıt Almak İçin 7 İpucu (Verilerle!)
Geçtiğimiz yıllarda, müşterilerimiz Boomerangdan, 40 milyondan fazla e-postaya yanıt alamadıklarını onlara hatırlatmak istedi. Cevap alan e-postalar yazmak inanılmaz derecede değerli bir beceridir […]
54 Temel E-Posta Pazarlama Aracı
Bazı blog yazıları okunmak, tweetlenmek ya da unutulmak içindir. Diğerleri ise sık kullanılanlara eklenmek içindir. Bu metin onlardan biri. İnternet bize nicelik […]
Başarılı Pazarlama için 6 Alışılmamış Yol
İş hayatımız ve günlük hayatımızdaki tüm alışkanlıklar hızla değişiyor ve internete taşınıyor. Eticaret sitelerinden, bankalara hatta devlet kurumları bile işlemleri internete taşıyor. […]
2018 Yılında E-Ticareti Trendlerle Büyütün
Dünyada açık ara en hızlı değişen sektör Eticaret sektörüdür. İşin hızlı bir şekilde büyümesi ile birlikte pek çok firma bu alana yatırım […]
Oyunlaştırma Nedir? Oyunlaştırma ile E-Ticaret Cironuzu Katlayın
Yeni Nesil Pazarlama Stratejisi Oyunlaştırma, dijitalin yükselmesiyle birlikte tekrardan tanımlanmış ve birçok endüstri üzerinde kalıpları değiştiren bir strateji olarak kabul edilmiştir. Gamification […]
Dijital Reklamcılıkta Yeni Bir Çağ: Psikolojik Kişilik Analizi
BKM’nin açıkladığı rakamlar son 10 yıldır eticaretin her sene düzenli olarak ülke ortalamasının kat ve kat üstünde büyüdüğünü gösteriyor. Burada işi büyüten […]
7 Adımda Doğru Reklam Mecrasının Seçimi
Her yeni başlayan projede müşterimiz ile temelde konuşulan iki konu var. Reklam yapmalı mıyım? Ne zaman reklam yapmalıyım? İnternet üzerinde satış yapacak her […]