Dropshipping Nedir? Nasıl Yapılır?
Günümüzde değişik e-ticaret yöntemleri bulunmaktadır. Farklı yöntemler kullanarak, kişilerin kar edebilmesi mümkündür. Firmalar ve bireyler genellikle pratik yöntemleri tercih etmektedir. Bütçesi az […]
Girişimcilerin Zihnini Açacak Filmler
İş dünyasının dolambaçlı yollarında başarıya ulaşan lider isimler her zaman sinema sektörünün dikkatini çekmiştir. Şirketinizi farklı bakış açılarıyla yönetmek için, vizyonunuzu açacak […]
Google Alışveriş Reklamlarının E-Ticaret’te Sağladığı Avantajlar Neler?
Eğer bir e-ticaret sitesi sahibi iseniz en önemli gereksiniminiz bir reklam modeli olma özelliği barındıran Google Alışveriş Reklamları, İngilizcedeki tanımıyla Google Shopping […]
Google Alışveriş Reklamları Ve Avantajları
Google ve Google Reklamları Google en çok kullanılan bir site olma özelliğini taşıyor. Arama motoru olarak hizmet veren site çok fazla bir […]
Online Dünyada SEO’nun Önemi Nedir?
Günümüzde internet, en önemli iletişim aracı olmuştur. Ticaret dünyasında hızlı satış seçenekleri, internet kategorisinde çözülmüştür. Kalabalık caddede dükkan açmak, her esnafın hayalidir. […]
Online Reklam Nedir? Online Reklamlar İle Dönüşüm Nasıl Elde Edilir?
Online Reklam Yönetimi Nedir? Online reklam, dijital kanallar üzerinden ürün veya hizmet tanıtımının yapılmasına denir. Potansiyel müşterilere ulaşabilmek adına online reklam yönetimi […]
Markanız için Sadık Bir Topluluk Nasıl Oluşturulur
Markanız için tutkulu ve sadık bir müşteri topluluğu oluşturmak için bu stratejileri izleyin. Diğer küçük e-ticaret işletmelerinin bu kadar hızlı büyümeyi nasıl […]
Devlerin Omuzları Neden Var?
Teknolojinin maliyetlerinin düşmesi ve ürüne ulaşımın kolaylaşması ile birlikte Perakende ve E-Ticaret sektöründe müthiş bir rekabet ortaya çıktı. Artık büyük balık veya […]
E-Ticarette Yükselen 3 Teknoloji
Teknoloji kullanımının artışı ile değişen tüketici profiliyle birlikte artık yeni müşteri elde etmek ve mevcut müşterileri elinde tutabilmek için firmalar yeni nesil […]
% 30 Daha Yüksek E-posta Açılış Oranları: Daha Fazla E-posta Açmak İçin Basit 2 Adımlı Hack Yöntemim
Size %30 daha fazla nasıl e-posta açılacağını göstermeden önce, bir şey kanıtlamama izin verin. Normal e-posta açılma oranınız nedir? 20%… 30%… 40%…? […]
Kullanıcı Tarafından Oluşturulan İçeriğin Artıları ve Eksileri
Kendi ürünlerinizin sağladığı ilginç faydalardan saatlerce bahsedebilirsiniz ancak ürünlerinizin satılmasında potansiyel müşterilerinizin söylemleri çok daha etkilidir. Öte yandan, bir başkası dürüstçe ürünlerinizin […]
Yeni Bir “E-Ticaret Sitesi” Size Nasıl Ulaşacak?
2013 yılında, WSJ için “E-Commerce 3.0” adlı bir yazı yazmıştım. O zaman için çişe yaradı, şimdi işe yaramaz. Zaten modası geçti, şimdi […]