E-posta adreslerine ulaşmak e-ticaret işletmesinde geliri artırmak için çok sağlam bir yoldur.
Bana inanmıyor musunuz?
Shopify’a sorun, bedava kullanıcıları sadece beş günde para ödeyen müşterilere çevirmek için yedi günlük işe alım e-postaları dizisi kullanan bir şirket.
Bu “canlı sohbet ile e-posta yakalama” hack’i daha çok ziyaretçiyi e-posta takipçilerine çevirmenize yardım edecek ki siz de Shopify gibi başarılı olabilin.
- Adım: Otomatik cevap verebilen bir canlı sohbet aracı edinin
Eğer hala böyle sohbet araçlarını web sitenize yükleyip yüklememe konusunda kararsızsanız, yükleyin.
Şimdi yeni müşterilere ulaşmanın en etkili yollarından birini test etmenin tam zamanı. Sağlık ve fitness alanından bir e-ticaret markası canlı bir sohbet aracından faydalanarak %50 daha fazla müşteri adayı kazanmayı başardı.
Tabi ki Sumo Chat Tool bunun için var:
Ama piyasada aynı hizmeti veren birçok başka araç var. Olark, LiveChat ve SnapEngage gibi araçların hepsi ziyaretçileri e-posta takipçilerine dönüştürmenize yardım edebilir.
Asıl eğlence 2. adımda.
- Adım: Sihirli 19 kelimelik canlı sohbet otomatik cevabı
Bahsettiğim sağlık ve fitness e-ticaret markasını hatırlıyor musunuz?
İşte %50’den fazla müşteri adayı toplamalarına yol açan 19 kelimelik cevapları:
Dahice.
Sumo Live Chat aracını, bir soru sorduran veya sohbet başlatan herhangi bir ziyaretçiye otomatik olarak bir “uzak” mesaj göndermek için kullandılar!
Müşterinin ürünle ilgili bir sorusu olmaması ve yalnızca bir indirim istemesi durumunda bile, sohbet aracınız bununla da ilgilenebilir. Böylece, konuşmayı tekrar açabilir ve ilgili bilgileri sağlayabilirsiniz.
İyi bir canlı sohbet aracı, 7/24 (hatta 4’de bile) için bir lider nesil makine olacaktır.
Hala canlı sohbet araçlarının sizin için uygun olduğuna ikna olmadınız mı?
Akıllı Analizler, canlı sohbeti kullanan ziyaretçilerin, sohbet etmeyen ziyaretçilerin yaklaşık 8 katı oranında dönüştürülebildiğini tespit etti.
https://sumo.com/stories/ecommerce-growth-hacks#3