Oyunlaştırma Nedir? Oyunlaştırma ile E-Ticaret Cironuzu Katlayın
Yeni Nesil Pazarlama Stratejisi Oyunlaştırma, dijitalin yükselmesiyle birlikte tekrardan tanımlanmış ve birçok endüstri üzerinde kalıpları değiştiren bir strateji olarak kabul edilmiştir. Gamification […]
Dijital Reklamcılıkta Yeni Bir Çağ: Psikolojik Kişilik Analizi
BKM’nin açıkladığı rakamlar son 10 yıldır eticaretin her sene düzenli olarak ülke ortalamasının kat ve kat üstünde büyüdüğünü gösteriyor. Burada işi büyüten […]
7 Adımda Doğru Reklam Mecrasının Seçimi
Her yeni başlayan projede müşterimiz ile temelde konuşulan iki konu var. Reklam yapmalı mıyım? Ne zaman reklam yapmalıyım? İnternet üzerinde satış yapacak her […]
7 Adımda Facebook Ürün Reklamlarını Etkin Kullanın
Dünyada popüler olmasına rağmen Türkiye’de az kullanılan reklam çeşitlerinden birisi de Facebook Dinamik Ürün Reklamlarıdır. Dünyada tercih sebebi olmasının neden hedeflemenin Googla […]
Dönüşüm Optimizasyonu ile Cirolarınızı Artırın
Bir E-ticaret projesi canlıya alındıktan sonra bize en çok gelen talep de dönüşüm optimizasyonu oluyor. Bunun sebebi Müşteri ve bizim tercihlerimize göre […]
E-Ticaret Sitelerinde Maliyet Artırmadan Ciro Nasıl Artırılabilir?
E-Ticaret yazılımı geliştirmenin en zor yanlarından birisi de sadece geliştirici (developer) olmak değil aynı zamanda müşterileriniz için strateji de geliştirmeniz gerektiği gerçeğidir. […]
E-Ticarette Ürün Resimleri ve Önemi
E-Ticaret işletmelerinde tüketici ile ürünleriniz arasındaki en önemli bağ ürün resimleridir. Görsellerini ne kadar kaliteli olursa tüketicinin ürün hakkındaki fikride o kadar […]
E-Ticarette Ürün Açıklamalarının Önemi
Çok net bir kural var. Eğer E-Ticaret sitesinden ürün satacaksanız açıklama yazmak zorundasınız. Geleneksel ticarette bir esnaf ürün satmak için ürün hakkında […]
E-Ticaret Siteleri İçin Açılış Hızı ve Önemi (Page Speed)
E-Ticaret sitesi açılış hızı SEO çalışmalarında en önemli optimizasyondur. Siteniz açılıştı bekletiyorsa hiç kimse sitenizin açılmasını beklemez. Bu nedenle siteye girişte sayfanın […]
E-Ticarette Sosyal Medya Pazarlama Teknikleri
E-Ticarette Sosyal Medya Pazarlama Sosyal medya pazarlaması birden fazla pozitif getirisiyle birlikte e-ticaretin vazgeçilmez bir parçasıdır diyebiliriz. E-ticaret sitelerin açısından sosyal medyayı […]
E-Ticaret Sitesi Nasıl Kurulur
E-Ticaret sitesi kurmak, ürünlerinizi online olarak satmak için öncelikle bir yazılım altyapısına sahip olmalısınız. Bilenler için bu en kolay aşama diyebiliriz. Ancak […]
HTTPS Nedir, Eticaret Siteleri İçin Önemi Nedir?
HTTPS web siteleri için veri aktarımı sırasında bir güvenlik protokolüdür. Açılımı, Secure Hyper Text Transfer Protocol. Türkçesi ise; Güvenli Hiper metin aktarım […]