E-Ticaret Alışverişi Yapanların Çoğu, Aldıkları Ürünleri Geri Gönderiyorlar
Yeni rakamlar, son altı ayda online olarak kadın eşyaları satın alan kişilerin neredeyse üçte ikisinin aldıkları eşyalardan en az birini geri gönderdiğini […]
Özellikle E-Ticaret Uzmanları İçin 21 Etkili Araç ve Uygulama
Geçtiğimiz yıl, satışları 500 bin dolardan 150 milyon dolara kadar değişen 20’den fazla e-ticaret perakendecisinin yanında çalıştım. Ben etrafta dolanırken birçok farklı […]
E-postalarınıza Yanıt Almak İçin 7 İpucu (Verilerle!)
Geçtiğimiz yıllarda, müşterilerimiz Boomerangdan, 40 milyondan fazla e-postaya yanıt alamadıklarını onlara hatırlatmak istedi. Cevap alan e-postalar yazmak inanılmaz derecede değerli bir beceridir […]
54 Temel E-Posta Pazarlama Aracı
Bazı blog yazıları okunmak, tweetlenmek ya da unutulmak içindir. Diğerleri ise sık kullanılanlara eklenmek içindir. Bu metin onlardan biri. İnternet bize nicelik […]
Neden Her E-Ticaret Sitesi Üyelik Teklif Etmek Zorunda?
Daha önce bir e-Ticaret mağazası işleten herkes bilir, büyümenin en büyük zorluğu, müşterilerin mağazaya tekrar gelip satın almasını sağlamaktır. Eğer geri gelmiyorlarsa, […]
E-Ticaret Girişiminiz İçin Domaininizi Neye Göre Almalısınız?
Bir web sitesi tasarlarken sitenin alan adı seçimi elbette önemlidir fakat konu bir e-ticaret sitesi ise ve online bir pazara girmeyi planlıyorsak […]
E-Ticarette Markanızı Konumlandırmak İçin Renklerin Önemi
E-ticaret sitelerinin birincil amacı marka bağlılığını ve müşteri tatmin düzeyini birbirine paralel olarak sürdürerek markanın piyasadaki payını ve piyasa değerini her geçen […]
E-ticaret SEO Nasıl Yapılır? Basit SEO Yöntemleri
Bugün insanların alışveriş alışkanlıklarını gözlemlediğimiz zaman, fiziksel mağazalarda olan varlıklarının önceki yıllara oranla azalmış olduğunu ve süreç içinde dijitalde varlıklarını oluşturmuş e-ticaret […]
Düşük Depo Maliyetleri İle E-Ticaret Nasıl Yapılır?
Depolama, perakende operasyonlarının ayrılmaz bir parçasıdır ve ürünlerin talebin olduğu yerlere verimli bir şekilde dağıtılmasını sağlar. Satış potansiyeli ve alım sirkülasyonu yüksek […]
Başarılı E-Satış Dönüşümleri İçin E-Ticarette Tema Seçiminin Önemi
E-ticaret siteleri söz konusu olduğunda, en önemli unsur mutlaka ki işlevsellik fakat bu süreçlerin birleşimini oluşturan; farklı ödeme seçeneği altyapıları, kampanya ve […]
E-Ticarette Fulfillment Nasıl Yapılır?
Fulfillment (Sipariş Karşılama) Nedir? Avantajlı Mıdır? Fulfillment nedir? sorusunun içeriğine yakından bakalım; en kısa tanımıyla bir şirketin yeni bir sipariş alması ve […]
Başarılı Pazarlama için 6 Alışılmamış Yol
İş hayatımız ve günlük hayatımızdaki tüm alışkanlıklar hızla değişiyor ve internete taşınıyor. Eticaret sitelerinden, bankalara hatta devlet kurumları bile işlemleri internete taşıyor. […]