SMS Pazarlama Nedir? 12 Adımda SMS Pazarlama İle E Ticaret Satışlarını Arttırın!
SMS Pazarlama Nedir? SMS pazarlama, işletmelerin izin tabanlı ve tercihe dayalı mesajlar aracılığıyla hatırlatıcılar ya da kuponlar göndererek iletişim çalışması yaptıkları bir […]
% 30 Daha Yüksek E-posta Açılış Oranları: Daha Fazla E-posta Açmak İçin Basit 2 Adımlı Hack Yöntemim
Size %30 daha fazla nasıl e-posta açılacağını göstermeden önce, bir şey kanıtlamama izin verin. Normal e-posta açılma oranınız nedir? 20%… 30%… 40%…? […]
Kullanıcı Tarafından Oluşturulan İçeriğin Artıları ve Eksileri
Kendi ürünlerinizin sağladığı ilginç faydalardan saatlerce bahsedebilirsiniz ancak ürünlerinizin satılmasında potansiyel müşterilerinizin söylemleri çok daha etkilidir. Öte yandan, bir başkası dürüstçe ürünlerinizin […]
Yeni Bir “E-Ticaret Sitesi” Size Nasıl Ulaşacak?
2013 yılında, WSJ için “E-Commerce 3.0” adlı bir yazı yazmıştım. O zaman için çişe yaradı, şimdi işe yaramaz. Zaten modası geçti, şimdi […]
Yerel İşletmeler İçin 8 Mobil Ticaret Taktiği
Günümüzün alıcı merkezli pazarlama döneminde, alıcılar sürekli olarak ürün bilgisi arayışında, sorgulamalarda bulunmakta ve satın alma kararlarını bu mevcut bilgilere dayanarak vermektedir. […]
E-Ticaret Uzmanları İçin Son Kitap Listesi
Bu listede sonsuz miktarda e-ticaret iş bilgisi var! Bir işi büyütürken, endüstrinin en etkili düşünürlerinden bazılarının tavsiyesine ve anlayışına yerleşmekten daha iyi […]
E-ticaret Sitelerindeki Facebook Girişinin Artıları ve Eksileri
Sık sık bir web sitesini kullanıyorsanız, bir noktada Facebook kimliğinizi kullanarak bir siteye giriş yapmanız istenir. Yayıncıların ve içerik sitelerinin, markasını daha […]
E-ticarette Yinelenen İçerik Sorunları Nasıl Önlenir?
Yinelenen İçerik (Duplicate Content) Nedir? Öncelikle duplicate nedir? sorusunu cevaplayarak makalemize başlayalım. Duplicate kopyalama anlamına gelmektedir. Duplicate content ise, yani Tükçe çevirisiyle […]
E-Ticarete Yatırım Yapmak İçin İyi Bir Zaman
E-ticaret, dünyayı bir fırtına gibi iyi sebeplerle ele geçiriyor. Endüstri iyi kurulmuş ama aynı zamanda yenilik yapmaya isteklidir. Burada yatırımcıların gözünü ve […]
Amazon Sesli Arama, Kusurlu Deneyime Rağmen E-ticaretin Yolunu Açıyor
Amazon’un iPhone uygulaması güncellemesi, geçen hafta sesini kullanarak ürün arama yeteneği sunarken, iPhone 6 ve iPhone 6 Plus telefonları için optimize edildi. […]
Yeni Teknolojileri Kullanarak E-ticaret Satışı ve Büyümesi için 3 Strateji
Dijital pazarlamanın iş başarısının ayrılmaz bir parçası haline geldiği inkâr edilemez – herkesin iş başarısı. Çevrimiçi bir varlık oluşturmak için yatırım yapan […]
[Hack #5] Cart Casino E-posta Yakalama Büyüme Hack’i
Tek bir e-posta yakalama hack’inin yeterli olacağını düşünmediniz değil mi? E-posta etkili e-ticaret pazarlamacılığında ve büyümede o kadar büyük bir etken ki […]