Mobil Pazarlama İle E-Ticaret Sitenize Etkili Bir Strateji Nasıl Geliştirilir?
Mobil cihaz kullanıcılarının sayısı hızla arttıkça pazarlama dünyası da her geçen gün değişiyor. Kanıtlanmış başarı oranları ile işletmelere yön veren en büyük […]
Instagram E-Ticaretiniz Sizin Düşündüğünüzden Daha Hızlı Büyütür
Kar marjlarının düştüğü, ticaretin zorlaştığı ve verilen reklam maliyetlerinin her gün arttığı bu dönemde herkes sosyal medya ve öneminden bahsediyor. Herkes içerik […]
E-Ticaret ve Fiziksel İşletmeler Mobil Pazarlamayı Neden Kullanmalı
Mobil cihazlar internete erişim sağlamak için hızla tercih edilen bir yol haline geliyor ve bugün kullanım istatistikleri de bunu doğruluyor. Bir e-ticaret […]
İçerik Pazarlama Nedir? 4 Soruda İçerik Pazarlama Stratejisi Nasıl Oluşturulur?
Web sitenize daha fazla trafik çekmek, farkındalık oluşturmak ve karlı bir çevrimiçi işletme oluşturmak istiyorsanız, içerik pazarlama stratejinize dikkat etmeniz gerekir. İçerik […]
E-Satışlarınızı Artırmak için 5 Basit Kolay Yazılabilir E-posta
E-posta pazarlaması, e-ticaret işletmeleri için en kârlı mevcut kanallardan biri olmaya devam etmektedir. Satışlarınızı artırmak için kişilere gönderebileceğiniz beş basit kolay yazılan e-posta […]
Büyük Veri, Büyük Etki(Big Data): Veriler Sosyal Medya Pazarlamanızı Nasıl Geliştiriyor?
Büyük verilerin(Big Data) artan etkisi ile her küçük işletme sahibi ve pazarlamacı, pazarı parmaklarının ucunda devrim yapma gücü niteliğinde kullanabilir. Büyük veri, […]
E-Ticaret Sitenizi Yeniden Düzenlemeniz İçin 4 Neden
Sorunun kaynağını bilmiyorsanız, e-ticaret satışları için bir çözüm üretmek neredeyse imkansızdır. E-ticaret web sitesi tasarımında yapılan en yaygın 4 dönüşüm hatası nedir ve […]
E-Ticaret Sitelerinde Ürün İade İşlemleri
Ticaret amaçlı açılan ve sanal ortam üzerinden ürün satışı yaparak, çeşitli şehirlerdeki müşteriler ile işlem sağlamak amacı ile açılmış olan siteler, aynı […]
E-Ticaret Paket Fiyatları Neden Farklı?
İnternet, ticaret dünyasına yeni bir anlayış getirmiştir. Mekansal farklılığı ortadan kaldıran ve milyonlarca insanı sanal alemde buluşturan internet, bütün dünyaya açılma olanağı […]
E-Ticaret Dünyasında Fulfillment Seçeneği
Online kategoride alınan siparişlerin, teslim aşamasına kadarki sistem seçeneğine fulfillment denilmektedir. Online satış kategorinizi destekleyen bu sistem, yazılım ve tasarım kategorisinde değerlendirilmesi […]
E-Ticaret Siteleri Neden Zarar Ediyor?
İnternet üzerinden ürün satmak giriş bariyeri en düşük işlerden birisi. Bu da pek çok firmanın bu alana kolayca girmesini sağlıyor. Her türlü […]
E-Ticaret’te Depo Yönetimi Nasıl Yapılmalı?
Depo yönetimi ve lojistik sistemlerin e-ticaretin istenilen düzeyde devam edebilmesi adına, senkronize şekilde yönetilmesinin önemi çok büyüktür. Lojistik sistemi pek fazla öneme […]