Network Oluştururken Kaçınmanız Gereken Davranışlar Nelerdir?
Sektörünüzle alakalı insanlarla ilişkilerinizin olması, tanışıyor olmanız sizin için önemlidir. Ama daha da önemli bir durum bulunuyor, oda şu: bu insanlarla nasıl […]
Okula Dönüş Döneminde Satışlarınızı Nasıl Artırabilirsiniz?
Okula dönüş dönemi satışların artmaya başladığı, markaların kampanya yapmaya başladığı bir dönemdir. Genç nüfusumuzun fazla olmasından dolayı aslında bu dönemler markalar için […]
E-Ticarette Alan Adı Otoritenizi Yükseltmek İçin Neler Yapmalısınız?
Alan adı otoritesi, internet sitesinin arama motorları üzerindeki gücünü ve arama motorlarında ne kadar iyi bir dereceye sahip olduğunuzu size gösterir. Alan […]
Başarılı Bir İş Planında Olması Gerekenler Nelerdir?
Her ne iş yapıyorsanız yapın ilk başta ki olmazsa olmazınız bir iş planı hazırlamak olmalı. İşletmeler genelde yatırımcı bulmak için ya da […]
İçerik Pazarlaması E-Ticaret Firmaları İçin Neden Önemli?
İçerik pazarlaması yeni kurulan e-ticaret firmaları tarafından göz ardı edilen bir pazarlama çalışmasıdır. Ama yeni kurulan e-ticaret firmalarının gözden kaçırdığı nokta şu: […]
E-Ticaret İşi Kolay Bir İş midir?
E-ticaret işine girmek isteyen ya da fiziksel mağazası olup bu mağazayı aynı zamanda e-ticarete taşımayı düşünen insanların genelde kafasına takılan soru şu: […]
Sepette Bırakan Kullanıcılara Nasıl Ulaşabilirsiniz?
Kullanıcıların siparişleri sepette bırakmaları e-ticaret sitelerinin belki de en çok uğraştığı konulardan bir tanesi. E-ticaret siteleri, sitede yapacakları gerekli iyileştirmelerle sepette bırakma […]
Sepette Bırakma Oranlarını Nasıl Düşürebilirsiniz?
E-ticaret sitelerinin en çok yaşadığı problemlerden bir tanesi kullanıcıların ürünleri sepette bırakmasıdır. Kullanıcılar, sizin yaptığınız pazarlama çalışmaları sonrasında sitenize geliyor, ürünlerinizi inceliyor […]
Yeni Açılan E-Ticaret Sitesini Duyurmak İçin Neler Yapmalısınız?
Yeni bir e-ticaret sitesi kurduysanız artık yapmanız gereken şey e-ticaret sitenizi tanıtmak olmalı. O yüzden bunun için de bazı pazarlama çalışmaları için […]
E-Ticaret Sitesinde Sıkça Sorulan Sorular Bölümü Nasıl Hazırlanmalı?
Sıkça sorulan sorular sayfası her e-ticaret sitesinde yer alması gereken bir sayfadır. E-ticaret sitenizi ziyaret eden kullanıcılar sitenizde bulunan sıkça sorulan sorular […]
Girişimciler Kişisel İmajını Güçlendirmek İçin Neler Yapmalı?
Girişimciler, uygulamaya geçirdikleri girişimlerinin imajını güçlendirmek için çalıştıkları kadar, aynı zamanda kendi kişisel imajlarını da güçlendirmeliler. Yani aslına bakılırsa girişimciler, girişimlerine değer […]
Küçük İşletmeler SMS Pazarlamasını Nasıl Kullanabilir?
E-ticaret firmaları için konu pazarlama olunca yararlanabilecekleri birçok farklı dal bulunuyor. Bu dalların içerisinden bir tanesi de SMS pazarlaması. İşletmenizin kampanyalarını, müşterilerine […]