Müşterileriniz Hakkında Detaylı Bilgileri Nasıl Öğrenebilirsiniz?
E-ticarette hedef kitleyi yakından tanımak ve çalışmalarını ona göre gerçekleştirmek işletmelere birçok fayda sağlamaktadır. Müşterilerinizin sizden taleplerini anlayabilmek, müşterilerinizin ilgi alanlarını öğrenmek, […]
İnstagram’da Reklamverenler Arasından Sizin Markanız Nasıl Sıyrılabilir?
Sosyal medya reklamcılığı her geçen gün daha popüler hale gelmeye devam ediyor. Instagram’ın sunduğu bilgiye göre 2 milyonun üzerinde reklamveren bu platformu […]
E-Ticarette Ürün Paketlemede Gerekli Olan Şeyler Nelerdir?
E-ticaret üzerinden satış yaparken firmaların dikkat etmesi gereken şeylerden bir tanesi de ürün paketidir. Ürün paketleme, tüketicilerin ilgisini çekebilmek, merak uyandırabilmek ve […]
İşinizdeki Başarınızı İstikrarlı Bir Şekilde Devam Ettirememenize Sebep Olan Durumlar Nelerdir?
Girişimcilerin amacı yaptığı işi başarıya ulaştırmak olduğu kadar, o başarıyı uzun süre devam ettirmektir. Ama işte bazı şeyleri başarmak bazı girişimcilere ters […]
Girişimcilikten Korkan Kişilerin Sunduğu Bahaneler
Kendi işini kurmak isteyen ama bunu yapmaya cesareti olmayan kişilerin genelde karşı tarafa anlattığı şeyler genelde aynı bahaneler oluyor. Kişiler bu bahanelerin […]
Satış Ekibinizi Oluştururken Dikkat Etmeniz Gereken Noktalar Nelerdir?
Satış ekibi, bir işletme için oldukça önemli bir departmandır. O yüzden işletmeler bu departmanı oluştururken bazı noktalara dikkat etmesi gerekir. İşletmelerin hem […]
Video İçeriklerinizin İzlenme Sayısının Düşük Olma Nedenleri
Günümüzde trend video içerikleri. O yüzden markalarda çok sık bir şekilde video içerik çalışmaları gerçekleştiriyorlar. Sosyal medya platformlarından reklam amaçlı ya da […]
Ürün Açıklamalarınızı Yazarken Nelere Dikkat Etmelisiniz?
aE-ticaret firmalarının en çok önem vermesi gereken konular arasında ürün açıklama metinleri de yer alıyor. Tüketicilere bilgi verme amacıyla hazırladığınız bu bölümde […]
B2B’de Online Satışları Artırabilmek İçin Firmalar Hangi Detaylara Önem Vermeli?
Bakıldığında B2B ile B2C birbirinden farklı görünse de aslında benzeyen birçok özellikleri bulunuyor. Mesela ikisinde de ürün sayfası ya da ürün detayı […]
E-Posta Abone Sayınızı Nasıl Artırabilirsiniz?
E-posta pazarlaması günümüzde hala geçerliliğini koruyan bir pazarlama tekniğidir. E-ticaret sitelerinin mutlaka kullanması gereken pazarlama tekniği olan e-posta pazarlama e-ticaret işletmeleri için […]
Mobil Pazarlamada Markaların Dikkat Etmesi Gereken Noktalar Nelerdir?
Dijital pazarlama çalışmalarında artık mobil çok önemli bir hal almaya başladı. E-ticaret firmaları hedef kitlesine ulaşabilmek için mobil pazarlama çalışmalarına ciddi önem […]
Başarılı Bir Blog Yazısında Bulunması Gereken Özellikler Nelerdir?
İçerik pazarlama e-ticaret siteleri için büyük önem taşımakta. E-ticaret siteleri için blog içerikleri ise, içerik pazarlama açısından önemli bir bölümü kapsıyor. Başarılı […]