E-Ticarette Ürün Resimleri ve Önemi
E-Ticaret işletmelerinde tüketici ile ürünleriniz arasındaki en önemli bağ ürün resimleridir. Görsellerini ne kadar kaliteli olursa tüketicinin ürün hakkındaki fikride o kadar […]
E-Ticarette Ürün Açıklamalarının Önemi
Çok net bir kural var. Eğer E-Ticaret sitesinden ürün satacaksanız açıklama yazmak zorundasınız. Geleneksel ticarette bir esnaf ürün satmak için ürün hakkında […]
E-Ticaret Siteleri İçin Açılış Hızı ve Önemi (Page Speed)
E-Ticaret sitesi açılış hızı SEO çalışmalarında en önemli optimizasyondur. Siteniz açılıştı bekletiyorsa hiç kimse sitenizin açılmasını beklemez. Bu nedenle siteye girişte sayfanın […]
HTTPS Nedir, Eticaret Siteleri İçin Önemi Nedir?
HTTPS web siteleri için veri aktarımı sırasında bir güvenlik protokolüdür. Açılımı, Secure Hyper Text Transfer Protocol. Türkçesi ise; Güvenli Hiper metin aktarım […]
XML İle Ürün Eklerken SEO’dan Düşmeyin
XML, işaretleme dili olarak belkide web yazılım teknolojisinde günümüzün en iyi buluşları arasında gösterilebilir. Dakikalar içerisinde binlerce ürünü bir siteden başka bir […]
E-Ticaret Siteleri İçin Blog Kullanımı
Blog sitelerinin temel görevi, bilgi üretmek ve üretilen konuları kullanıcılara sunmaktır. Merak edilen konular internette arama motorlarında aranır. Arama motorları ise aranan […]
E-Ticarette Seo Kategori Altyapısı
E-ticaret siteleri için iç seo optimizasyonu yaparken Google yönergeleri ve kullanıcı deneyimleri göz önünde bulundurulmalıdır. Sitenize ilk defa girmiş olan bir kişi […]
Rakip SEO Analizi Nasıl Yapılır? SEO için Önemi Nedir?
Rakibini bilen; bir anlamda da kendini ve eksiklerini bilir. Bu nedenle SEO stratejilerinizi şekillendirmeden önce mutlaka rakip analizleri yaparak artı ve eksilerinizi […]